Wat zijn de levertijden?

Bij producten die op voorraad zijn is de levertijd ongeveer 2-4 werkdagen. Echter sommige producten kennen een langere levertijd. Als de producten niet op voorraad zijn, worden ze voor u besteld wat een langere levertijd tot gevolg heeft. Dit kan per product verschillen.

LET OP!

Alle lijnen worden in eigen atelier gemaakt. Houdt u rekening met een levertijd van 4-8 werkdagen. 

Zomerperiode:

Omdat veel van onze producten uit het buitenland komen, we te maken hebben met fabriekssluitingen en we meer op evenementen en braderieën staan kan het voorkomen dat de levertijd vertraagd is. Ons uitgangspunt is om altijd zo snel als mogelijk te leveren maar soms is dat helaas niet mogelijk, wij vragen uw begrip hiervoor.

Voor alle levertijden geld dat deze indicatief zijn, afhankelijk van de snelheid van bezorging en leveranciers.

Verzenddagen:

Bestellingen worden op dinsdag, woensdag en donderdag verzonden. Op vrijdag en maandag zijn we met de voorbereidingen bezig van de weekend activiteiten. Tijdens het weekend beantwoorden we ook geen mail of telefoon.

Wat betekend Nabesteld?

Dit betekend dat het product niet op voorraad is. De exacte levertijd hiervan is onbekend. Wij krijgen met regelmaat aangeleverd echter weten we vooraf niet wat we krijgen. We weten dit dus pas wanneer de pallets zijn uitgepakt en de artikelen weer op voorraad staan. Vervelend? jazeker maar dit is hoe ze werken in Tsjechië.

Is een artikel in een gewenste kleur te bestellen?

Standaard krijgen wij de gekleurde artikelen in bulk aangeleverd. Als u een kleur wilt hebben kunt u dat aangeven in het opmerkingen veld. Als het dan op voorraad is sturen we de kleur op, zo niet dan sturen we een andere kleur. Als u echt alleen maar een specifieke kleur wilt hebben geef dit dan ook aan in het opmerkingen veld bijvoorbeeld “Alleen groene bijtrol”. LET OP, dit kan wel de levertijd van uw bestelling vertragen omdat deze dan specifiek voor u besteld en gemaakt worden.

Kan ik de status van bestelling opvragen?

Jazeker dit kan per mail worden bevraagd. Telefonisch of per WhatsApp kunnen we u hier niet mee helpen omdat we niet altijd alle gegevens bij de hand hebben.

Kan ik ook een product ook afhalen?

Neen, dit is niet mogelijk. Wij hebben geen winkel of showroom. Het is wel mogelijk om dit af te halen op één van de vele evenementen die wij bezoeken, de data hiervan worden op facebook vermeld.

Kan ik het product op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u opgeven dat u het product wilt laten bezorgen naar een ander verzendadres.

Vertraging tijdens verzending

Het kan gebeuren dat een pakket vertraging op loopt  bij de verzending. Drukte of een verkeerde selectie kan hiervan de oorzaak zijn. Ons advies is om de Track and Trace te volgen, mocht deze lange tijd stil staan kunt u altijd even contact opnemen met de klantenservice van de vervoersmaatschappij, zij kunnen vaak direct zien wat er speelt met uw pakket.

Kan er ook geleverd worden buiten Nederland?

Neem hiervoor contact met ons op. Wij kunnen dan nagaan of het mogelijk is om in het land van uw keuze te leveren.